Fizetés és Szállítás

Fizetés és Szállítás

Ha kérdésed van a szállítással kapcsolatban, esetleg valamilyen oknál fogva nem érkezett meg a rendelésed, akkor kérjük ne aggódj!

Vedd fel velünk a kapcsolatot az aromakucko.info@gmail.com email címen és a kollégák azonnal utánanéznek. Mindenben segítünk és maximum 3 órán belül válaszolunk minden megkeresésre. Általános kérdésekre pedig alább találod a választ.

Mennyi idő a kiszállítás?

Ha a kiválasztott termék van készleten, a kiszállítási idő 2-3 munkanap. Ha esetleg elkapkodták előled és nincs elfogyott, akkor még aznap jelzünk Neked email-en vagy hívunk.

Ki végzi a kiszállítást?

Azért, hogy a lehető leggyorsabban és kifogástalan minőségben érkezzen meg csomagod az MPL valamint a GLS futárszolgálatával szállíttatunk. Tudj meg többet ide kattintva.

 

Pont nem leszek otthon, amikor érkezik a futár. Mit tegyek?

Aggodalomra semmi ok! :) A kiszállítás napján a futárszolgálat SMS-ben és email-ben is értesít. Vedd fel a futárral a kapcsolatot és beszéld meg vele hova vigye a csomagodat. Biztosan tud majd segíteni.

Honnan érkezik a csomagom?

Minden megrendelés a Szombathelyi központi raktárból kerül kiszállításra.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Áruházunkon a Standard szállítás díjtalan Expressz szállítás pedig 490,-forint.

Hogyan tudok fizetni?

Oldalunkon rendelhetsz utánvét fizetéssel, de akár kártyával is kifizetheted a rendelésedet.

Hol tudom követni a rendelésemet? Van nyomkövetési szám?

A rendelés teljesítése után a futárszolgálat küld egy egyedi csomagazonosítót, amivel tudod követni a rendelésedet.

A számla benne lesz a csomagban?

Fontos számunkra a környezetvédelem, ezért a számlákat nem nyomtatjuk ki, és nem helyezzük a csomagba. Minden esetben e-mailben küldjük el a rendeléskor megadott e-mail címre. Ha nem találod a beérkező leveleid között, kérjük, ellenőrizd a spam mappát is. Amennyiben ott sem található, kérjük, írd meg rendelési azonosítódat ügyfélszolgálatunknak, és ők örömmel újra elküldik számodra a számlát.